Linda van Paardencoaching Twente wilde graag de controle over haar eigen website. Haar oude WordPress-site werkte nog wel, maar aanpassen voelde iedere keer als een strijd. Kleine veranderingen kostten veel tijd en frustratie. Voor iemand die liever met mensen en paarden werkt dan met technische instellingen, was dat een groot obstakel.

Een ondernemer die zelf aan het roer wil staan
Als zelfstandig paardencoach is Linda druk genoeg met haar cliënten. Haar website moest haar ondersteunen, niet tegenwerken. Ze wilde zelf eenvoudig teksten en foto’s kunnen aanpassen, zonder steeds afhankelijk te zijn van anderen.
Wanneer techniek in de weg staat
Toch liep ze steeds vast. Het systeem voelde log en ingewikkeld, waardoor ze vaak uitstelgedrag kreeg. Ze wist: dit moet anders. Maar hoe pak je dat aan zonder nóg meer gedoe?
De oplossing
Samen kozen we voor een overstap naar JouwWeb.nl. Ik hielp Linda bij de migratie van alle content, optimaliseerde de teksten voor SEO en integreerde een afspraakmodule, zodat haar klanten nu direct online een sessie kunnen boeken.
Een website die meegroeit
Het resultaat? Een frisse, gebruiksvriendelijke website die volledig bij Linda past. Geen technische frustratie meer, maar wél de vrijheid om zelf aanpassingen te doen wanneer ze dat wil. Haar website ondersteunt nu haar praktijk, in plaats van dat het energie kost.
De les van Linda’s verhaal
Een goed werkende website hoeft niet ingewikkeld te zijn. Met de juiste keuze voor een platform en wat begeleiding kun je als ondernemer zélf de touwtjes in handen nemen. Voor Linda betekent dat meer rust, meer overzicht en meer tijd voor waar het écht om draait: haar cliënten.
Bekijk haar nieuwe website: www.paardencoachingtwente.nl

"Ik kan nu eindelijk zelf mijn website beheren. Dat geeft me zoveel rust en vrijheid. Alles werkt makkelijker, en ik voel me veel zelfstandiger in mijn eigen bedrijf."
Linda van Paardencoaching Twente

Ook jouw verhaal verdient het om gehoord te worden.
Zullen we het samen vertellen?
De kracht van storytelling
Zeg eerlijk, wat blijft nou beter hangen? Een lijst met statistieken of een goed verhaal?
Hoe het algoritme van LinkedIn echt werkt (en wat jij eraan hebt)
Je post iets op LinkedIn. En dan?
Zo zet je Thought Leadership Ads in op LinkedIn (en waarom je dat wil!)
De experts binnen je organisatie zijn vaak de beste ambassadeurs van je merk. Zij hebben de kennis, de ervaring én het verhaal. Hun content is geloofwaardiger, persoonlijker en relevanter dan een post vanuit het bedrijfsprofiel.
Adverteren op social media: het draait om de funnel
Tijdens het Congres Facebook Marketing (#congresfb) heb ik de termen customer journey en de funnel vaak voorbij horen komen. En dat is niet voor niks, want met een advertentiefunnel ben je het meest effectief en relevant voor de doelgroep. In dit artikel ga ik aan de hand van de presentaties die ik heb bijgewoond de funnel met jullie doorlopen.
Klantverhaal: Linda van Paardencoaching Twente
Linda van Paardencoaching Twente wilde graag de controle over haar eigen website. Haar oude WordPress-site werkte nog wel, maar aanpassen voelde iedere keer als een strijd. Kleine veranderingen kostten veel tijd en frustratie. Voor iemand die liever met mensen en paarden werkt dan met technische instellingen, was dat een groot obstakel.
Maak jouw eigen website met JouwWeb